Toimitusehdot

Alla olevat toimitusehdot koskevat tilausten tekemistä, maksamista, toimitusta ja palautuksia. Verkkokaupan taustalla toimii suomalainen yritys Ceramic Group Finland Oy (Y-tunnus: 3465943-6).

Näitä toimitusehtoja sovelletaan yhdessä Laattaverkkokauppa.fi:n sopimusehtojen kanssa. Toimitusehdot täydentävät sopimusehtoja, ja molemmat muodostavat yhdessä tilauksen sopimusperustan.

1. Yhteystiedot

Verkkokauppa: Laattaverkkokauppa.fi
Toimisto ja showroom: Kutojantie 6–8, 02630 Espoo
Noutovarasto: Mikonkorvenkatu 4–6, 04430 Järvenpää
Sähköposti: info@laattaverkkokauppa.fi
Puhelin: 044 358 7 358 (ma–pe klo 9–19, la–su klo 12–14)

2. Tilaaminen

Kaikki myytävät laatat ovat tilaustuotteita, jotka valmistetaan tai tilataan asiakkaan tekemän tilauksen perusteella.

Tilaus on sitova, kun asiakas on tehnyt sen verkkokaupassa, puhelimitse, sähköpostilla tai toimistolla. Tilauksia voivat tehdä täysi-ikäiset kuluttajat ja yritykset Manner-Suomen alueelta.

Asiakas vastaa antamiensa yhteystietojen ja toimitusosoitteen oikeellisuudesta. Emme vastaa virheellisistä tiedoista johtuvista toimitusongelmista.

3. Hinnat ja maksaminen

Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron, ellei toisin mainita.

Verkkokaupassa hyväksymme seuraavat maksutavat:

  • Verkkopankkimaksut
  • Luottokortit (Visa, Mastercard, Amex)
  • Muut Kassa-sivulla näkyvät maksutavat

Maksaminen tapahtuu Shopify Paymentsin tai Paytrailin kautta turvallisesti salatun yhteyden kautta.

Toimistolla maksaessa tilaus voidaan maksaa kortilla tai laskulla. Laskulla maksettaessa maksun on oltava suoritettu ennen tuotannon aloittamista.

Pidätämme oikeuden korjata selkeät hinnoitteluvirheet myös tilauksen jälkeen.

3.1 Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

4. Saatavuus

Kaikki tuotteet tilataan valmistajalta asiakastilauksen perusteella. Pyrimme pitämään saatavuustiedot ajan tasalla. Mikäli tilaamaasi tuotetta ei ole saatavilla, olemme sinuun yhteydessä ja tarjoamme vaihtoehdon tai hyvityksen.

5. Ylivoimainen este (force majeure)

Emme vastaa toimituksen viivästymisestä tai estymisestä, joka johtuu meistä riippumattomasta syystä, kuten lakosta, pandemiatilanteesta, kuljetusketjun häiriöstä, valmistajan tuotantokatkoksesta tai muusta ylivoimaisesta esteestä. Ilmoitamme asiakkaille viivästyksistä mahdollisimman pian.

6. Toimitustavat ja -ajat

6.1. Mallipalojen toimitus

Toimitetaan PostNordin pakettiautomaattiin

Arvioitu toimitusaika: 1–2 arkipäivää

6.2. Lavatoimitukset

Toimitetaan PostNordin kuljetuksella kotiin tai sen läheisyyteen

Arvioitu toimitusaika: 3–4 viikkoa tilauksesta

Toimitus tapahtuu jakeluauton viereen, ei sisäänkantoa.

Toimitusmuoto ja -paikka riippuvat jakeluauton koosta. Asiakas on vastuussa siitä, että on vastaanottamassa tilausta ja tarkistaa mahdolliset kuljetusvauriot heti.

Mikäli asiakas ei ole vastaanottamassa tilausta sovittuna aikana tai kieltäytyy toimituksesta ilman perusteltua syytä, uudelleentoimituksesta voidaan periä lisämaksu.

7. Nouto varastolta

Nouto on maksuton ja tapahtuu omatoimisesti Järvenpään varastolta.

Osoite: Mikonkorvenkatu 4–6, 04430 Järvenpää

Varastolla on vapaasti käytettävissä pumppukärryt

Asiakkaan tulee tarkistaa tuotteet ennen lastausta, asiakas vastaa niiden kuljetuksesta ja mahdollisista vaurioista kuljetuksen aikana.

8. Peruuttamisoikeus ja palautukset

Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus peruuttaa etämyynnissä tehty tilaus 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta, ellei tuotetta ole otettu käyttöön, asennettu tai se ole vaurioitunut.

Tuotteen tulee olla jälleenmyyntikunnossa ja alkuperäisessä pakkauksessaan.

Palautuskustannuksista vastaa asiakas (paitsi virheellinen tai vahingoittunut tuote)

Mallipaloilla on myös 14 päivän peruutusoikeus

Palautusasioissa ole meihin yhteydessä sähköpostilla info@laattaverkkokauppa.fi

Palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle.

Yritysasiakkailla ei ole palautusoikeutta, ellei erikseen sovita.

Mikäli tilaus tehdään paikan päällä toimistollamme, kyse ei ole etämyynnistä, eikä palautusoikeutta ole lakisääteisesti. Myyjä voi harkintansa mukaan hyväksyä palautuksen.

9. Reklamaatiot

Mikäli tuote on viallinen tai vaurioitunut kuljetuksessa, ota meihin yhteyttä välittömästi info@laattaverkkokauppa.fi

10. Muita ehtoja

Tuotteet ovat tilaustuotteita, eikä Laattaverkkokauppa.fi vastaa niiden soveltuvuudesta tiettyyn käyttökohteeseen. Tarkista tekniset ominaisuudet ennen ostopäätöstä.

Tuotteiden väri ja pinta voivat poiketa hieman tuotekuvista tai mallipaloista.

Laattojen sävyt ja mitat voivat vaihdella valmistuserittäin – tilaa riittävä määrä kerralla.

Tuotteet toimitetaan ilman asennuspalvelua. Asennuksesta vastaa asiakas.

11. Sovellettava laki ja riitatilanteet

Sovellettava laki on Suomen laki. Mahdolliset riitatilanteet pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan neuvottelemalla. Kuluttajalla on oikeus viedä asia kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi.